کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316298 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تشخیص بیماری‌های چشمی با استفاده از آیفون و گجت EyeGo

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ در طی سال گدشته، گروه کوچکی در دانشگاه استنفورد، مشغول کار و آزمایش با چند آیفون، پرینتر سه‌بعدی و قطعات لگو بوده‌اند و ماحصل کار آن‌ها، گجتی شده که می‌تواند از کوری میلیون‌ها نفر در جهان، جلوگیری کند.

این وسیله EyeGo نام دارد و با اتصال آن به یک آیفون، مجموعه‌ای پدید می‌آید که قادر است بعضی از وظایف تجهیزات پیشرفته و گران‌قیمت پزشکی را انجام دهد. وسایلی که در بسیاری از نقاط دور‌افتاده و محروم دنیا، موجود نیستند.

با استفاده از این ابزار، می‌توان از جلوی چشم، قرنیه، عدسی چشم، اعماق شبکیه و حلقه‌های بخش پشتی چشم، تصاویر با کیفیت و دقیقی گرفت که در تشخیص بیماری‌های چشمی و امکان کوری افراد به کار می‌روند. EyeGo بسیار ارزان و استفاده از آن آسان است و نیاز به آموزش خاصی ندارد؛ در نتیجه در مناطق محروم و توسعه‌نیافته، بسیار کارآمد خواهد بود.

در مواقعی که افراد متخصص صدها کیلومتر از بیمار دور هستند، می‌توان عکس‌های گرفته شده را از طریق اینترنت برای آن‌ها فرستاد تا تشخیص دهند آیا بیمار به مراقبت‌های پزشکی و درمان فوری نیاز دارد یا خیر.

دکتر رابرت چَنگ، مدیر پروژه می‌گوید:

ما قصد نداریم استانداردهای طلایی جدیدی را جایگزین کنیم. هدف ما تنها تسهیل دسترسی افراد به امکاناتی است که می‌تواند امکان برخورداری آنان از مراقبت‌های پزشکی را، در کمترین زمان و با بیشترین سرعت ممکن فراهم کند.

دکتر چنگ در جواب به این پرسش که آیا این وسیله روزی آنقدر پیشرفت می‌کند که افراد بتوانند، شخصاً و بدون نیاز به کمک، از چشم خود عکس بگیرند گفت:

گرفتن عکس سِلفی! (Selfie) از شبکیه باید بسیار جذاب باشد و ممکن است روزی محقق شود؛ اما فعلاً امکانش نیست.

لینک دانلود ویدیو

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21186 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/03/31 تعداد مشاهده: 2010
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر